Onze klantenraad

Onze klantenraad

De klantenraad komt voor u op

Bij Axxicom Thuishulp vinden we het belangrijk dat we goed naar uw wensen luisteren. Daarom hebben we een Klantenraad. De raad vertelt ons wat goed gaat en wat beter kan. De leden behartigen de belangen van de klanten en hun mantelzorgers. Daarnaast adviseert de raad de directie over alles wat met de huishoudelijke ondersteuning te maken heeft. Natuurlijk staat de Klantenraad ook open voor tips van klanten. Misschien heeft u wel een idee voor een betere communicatie over de dienstverlening. Of over de mogelijkheden die er binnen de huishoudelijke ondersteuning zijn.

Denkt u dat de samenwerking met uw hulp in het huishouden beter kan? Of wilt u de vervanging van uw vaste hulp bij vakantie of ziekte graag anders geregeld zien? We horen het graag.

Reageren per post

Wilt u liever per post uw reactie sturen? Dan kan dit naar Centrale Klantenraad Axxicom Thuishulp, Antwoordnummer 69, 3100 VB Schiedam (een postzegel is niet nodig). Deze mail- en postadressen zijn ook te gebruiken als u graag een keer contact met een van de leden van de Klantenraad wilt hebben. Of wanneer u vragen heeft over de Klantenraad zelf.

Klachten?

De klantenraad behandelt geen klachten. Heeft u een klacht of bent u ontevreden, bijvoorbeeld omdat er niemand is komen opdagen of omdat het werk niet goed is uitgevoerd? Bespreek uw klacht eerst met uw thuishulp of met haar of zijn teamondersteuner. U kunt uw klacht ook rechtstreeks indienen bij de adviseur Klachtenmanagement via klachten@incluzio.nl.